Kvällsseglingarna är avslutade för i år. Tre seglingar var planerade men den första ställdes i på grund av för hårda vindar. Övriga två genomfördes till belåtenhet och med trevligt eftersnack i telefonkåken.
Som tur är har vi Korv-och-paket den 12 september att se fram emot. En trevlig segling med start i närheten av Långholmen och målgång vid Jungfruholmarna. På kvällen väntar middag i klubbhuset. Mer info senare…